Тема тижня: Весна-красна
Понеділок 06.04.2020р.Мультик про черепаха і погоду https://youtu.be/Cd6AtELdpP8
Консультація: "5 речей про короновірус, які потрібно знати батькам"
https://mon.gov.ua/ua/news/5-rechej-pro-koronavirus-yaki-potribno-znati-batkam-mon-ta-moz-dayut-rozyasnennya
Вівторок 07.04.2020р.
Вчимося рахувати від 1 до 5 з їжачком Жекою. Розвиваючий мультик для дітей
https://www.youtube.com/watch?v=qpCB3L0ARpM
СХД
Тема: розмальовка
Мета: вчити дітей розмальовувати деталі відповідно до зразка не виходячи за контури, спонукати до діалогу під час малювання (Що ти розмальовуєш? Що зображено посередині, зліва, права? Чому саме такий колір? Тощо…). Розвивати вміння гармонічно співвідносити кольори .
Пради для батьків: "Чим зайнятися з дітьми під час карантину:топ - 5 вселих розваг"https://shotam.info/chym-zayniatysia-z-dit-my-pid-chas-karantynu-top-5-veselykh-rozvah/
Середа 08.04.2020р.
Робота з казкою "Як Промінчик будив землю"
Кожного року Сонячний Промінчик будить все живе. Так і цієї весни: тільки Зима на Північний полюс – сонячний хлопчик одягає картузика і поспішає на Землю.
– Просинайся, – полоскотав квіточку. – Весна іде.
– Промінчику! – посміхнувся Підсніжник. – Дякую, що розбудив.
– Немає за що, причепурюйся, – підморгнув сонячний хлопчик і полетів далі.
Аж бачить – Травичка спить. Він до неї і так, і сяк, а тій хоч би що.
– Раз так, начувайся! – і Промінчик зняв з голови картузика.
– Ой, як тепло! Ой, як добре! – почала ніжитися Травичка.
– Промінчику, ти?!
– А хто ж іще? – посміхнувся хлопчик.
– Дякую за тепло, сонячний! – подякувала Травичка і почала розправляти листочки: весна ж іде!
А Промінчик попрямував далі…
– Струмочку-дзвіночку, відкрий оченята,
Чекають тебе з нетерпінням звірята!
Прокинься, проснися, нам всім заспівай,
Нехай знову радість наповнить цей край! – проспівав Промінчик до Струмочка, і крига почала танути.За мить дзюрчала свою пісеньку водичка..
– Промінчику! – зрадів Струмочок. – Присядь, потеревенимо.
– Не маю часу, іншим разом, – вибачився Промінчик.
– Дякую, що розбудив! – потис руку другові Струмочок. – Забігай частіше у гості.
– Обов’язково, тільки всі справи завершу, – відповів Промінчик і полетів далі.
Він лагідно брав у долоні гілочки дерев, і вони прокидалися від тривалого, зимового сну; стукав у нірки звіряток, і ті виходили побавитися під весняним сонечком…
А коли день добіг кінця, хлопчик-промінчик повернувся на небо. Засинаючи, він задоволено посміхнувся, адже так радісно бачити щасливих рослин і звірят, так приємно бути потрібним.
Урок тітоньки сови. Весна. Квітень.
Розглянь і розкажи: "Що буває весною?"
Четвер 09.04.2020р.
Розглянь та розкажи за графосмужками. Що буває весною?
Намалюйте картинку про весну
Взаємодія з батьками: "Сім’я і дім. Питання-відповіді про безпеку"
П’ятниця 10.04.2020р.
Перегляд мультфільму “Місяці і пори року”
Тема тижня: Великдень
Понеділок 13.04.2020р.
Культурно-гігієнічні навички дітей (гігієна для дітей, як уберегтися від злих мікробів?), за посиланням
Мовленєва гра «Закінчи речення»
- З-за хмар вийшло золоте.
- Подув теплий весняний.
- загримів грім і пішов перший, весняний.
- На деревах з’явилися клейкі, зелені.
- Пригріло ласкаве …
- І задзвеніла весняна..
Взаємодія з батьками:
Онлайн-бесіда про особисту гігієну дітей та профілактику інфекційних хвороб.
Вівторок 14.04.2020р.
Бесіда з дітьми про весну (Ознайомити дітей з прикметами весни.)
Дидактична гра «Можна-не можна» (як поводитись в природі)
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі
Тема: «Геометричні фігури»
Мета: закріпити з дітьми назви геометричних фігур, вміти їх находити серед предметів. Розвивати мовлення, пам’ять, виховувати посидючість.
Аплікація
«Великодній натюрморт»
Мета: Закріпити з дітьми навички вирізання ножицями. Складати лист паперу навпіл зрізаючі кут. Прикрашання різними візирунками. Розвивати дрібну моторику рук.
Пропоную зробити з дітьми аплікацію: святкову аплікацію про Пасху.
фігурний дирокол для краю (зараз у продажу є багато фігурних дироколом з різними зображеннями) або конфеті, білий папір або картон 1/2 листа, кольоровий папір для вази 16 на 7 см., різнобарвна папір для яєць, в формі трапеції (верх 2, 5 см. низ 3,5 см.; висота4,5 см., ножиці, простий олівець, клей — олівець або кисть і клей ПВА.
Хід роботи:
1. Вирізаємо фігурним дироколом прикраси для яєць і вази. Якщо у вас немає діркопробивача можна скористатися готовим конфеті.
- Згинаємо прямокутний лист для вази навпіл. Плавно зрізаємо кут для додання форми вазі.
- Відзначаємо простим олівцем краю вази для того, щоб знати куди приклеювати яєчка.иттттт
- Беремося за вирізання крашанок. У кожної трапеції плавно зрізаємо кути, домагаючись потрібної форми. Якщо діти не можуть, можна допомогти їм — намалювати контур.
- Приклеюємо спочатку яйця, потім вазу.
5. Прикрашаємо роботу. Можна придумати свій візерунок прикраси.
Середа 15.04.2020р.
Дитяча гра «Весняні слова»
Пограємо в весняні слова:
Я називаю слова, а ви відгадайте, про що я говорю.
Блакитне, ясне, чисте, весняне, високе, безхмарне. (Небо).
Весела, дзвінка, прозора, холодна. (Капель).
Яскраве, золоте, тепле, ласкаве. (Сонце).
А тепер навпаки:
Я називаю слово, а ви говорите яке воно:
Проталини.
Сніг навесні.
Вітер навесні.
Навчальний мультик "Явища природи для дошкільнят"
Логоритмічна вправа «Ритмічний океан»
https://www.youtube.com/watch?v=kUBeT1AERgc
Слухання казки «Великодня казка»
Взаємодія з батьками: Пам’ятка «Сім кроків до розвитку емоційного інтелекту дитини .Поради для батьків від Лори Маркхем.
Бесіда
Гігієна для дітей: як уберегтися від злих мікробів?
Мультик про мишку та Великдень
Цікаві завдання для дітей
Мовленнєвий розвиток
Мета: вивчення вірша за мнемо таблицею
«Весна»
Малювання «Писанка»
Мета: удосконалювати навики малювання писанки, прикрашати за допомогою прямих, хвилястих ліній, кружечків. Розвивати творчість, мислення.
Дидактична гра «Мої зубки»
Дослідницька діяльність «Звідки береться дощ»
Взаємодія з батьками: Поради батькам під час карантину
https://www.youtube.com/watch?v=lquroCwtHrA&feature=youtu.be
П'ятниця 17.04.2020р.
Літературна скринька
Слухання казки «Чарівне яйце» С.Борисенко
Бесіда – «Сірники не іграшки».
Мета: Ознайомити дітей з правилами пожежної безпеки; закріпити поняття «Сірники – не іграшки»; ознайомити з пожежною машиною; розвивати зв’язне мовлення; виховувати слухняність.
Дидактична гра « Скажи, хто ближче, хто дальше»
Корисні підказки. Сам удома
СХД. «Цікаві розмальовки до Великодня»
Мета: Навчити дітей правильно розмальовувати не виходячи за контури.
Взаємодія з батьками: 5 оригінальних ідей, як прикрасити пасхальні яйця
Тема тижня: Сонечко в пригріває всіх навкого звеселяє
Вівторок 21.04.2020р
Послухаємо цікаву розповідь для малят про "Значення Сонця"
Згадайте і пограєте в рухливу гру: «Сонечко і дощик» https://youtu.be/nATN1XE49H4
Це цікаво послухати. Кругоогіб добра в природі
Світ пізнаємо і математику вивчаємо
Дидактична гра: «частини доби» https://youtu.be/hUKqKvzcus
«Порахуй» https://youtu.be/bXvkshzWd1M
Дидактична гра « Скажи, хто ближче, хто дальше»
Гімнастика для очей «Очі сильно ми закрили»
Взаємодія з батьками.
Пам’ятка «Сім кроків до розвитку емоційного
інтелекту дитини .Поради для батьків від Лори Маркхем.
Середа 22.04.2020р
Бесіда "Коли тобі нудно" https://www.youtube.com/watch?v=hNE48-bAuwU
Бесіда з дітьми про весну (Ознайомити дітей з прикметами весни).
https://www.youtube.com/watch?v=pkJhbZzu26EДитина у природному довкіллі
Пізнавальний мультик про рослини навесні "Уроки тітоньки сови"
https://www.youtube.com/watch?v=r4oN0cUhs6A&t=42s
Кого сонечко розбудило навесні?
Вечірня казочка "У сонечка в гостях"
Взаємодія
з батьками:
Онлайн-бесіда про
особисту гігієну дітей та профілактику інфекційних хвороб.https://youtu.be/DZ8tHf48djQ
Четвер 23.04.2020р.
Шановні батьки пропонуємо переглянути відеоматеріали та зробити завдання
«Квіти дружби» (Уроки тітоньки Сови) за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=1dM90FGkiTc
Пропонуємо завдання на розвиток мовлення:
1. Повторіть з дитиною вживання прийменників (на, в, під, біля, за, перед, над, між), користуючись картинками.
«Квіти дружби» (Уроки тітоньки Сови) за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=1dM90FGkiTc
Пропонуємо завдання на розвиток мовлення:
1. Повторіть з дитиною вживання прийменників (на, в, під, біля, за, перед, над, між), користуючись картинками.
2. Повторіть та запамятайте назви квітів Розвиваючі карточки: «Квіти» за посиланням
3. Відгадайте загадки про квіти за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=bpBXSgM3eW0
4. Пропонуємо Вам разом з дітками вивчити вірші про квітку за допомогою мнемотехніки. «Синя квіточка» П.Король за мнемотаблицею
https://www.youtube.com/watch?v=WyR_xBBjWXg
4. Пропонуємо Вам разом з дітками вивчити вірші про квітку за допомогою мнемотехніки. «Синя квіточка» П.Король за мнемотаблицею
https://www.youtube.com/watch?v=WyR_xBBjWXg
Вечірня казочка "«ЦАРСТВО КВІТІВ» автор Світлана Кас’яненко
Доброго дня! Сьогодні пропонуємо Вам разом з дітками переглянути цікаві досліди, які можна також виконати у домашніх умовах.
Головне: пам'ятайте про техніку безпеки!
Відео-матеріали:
Крокуюча водичка https://www.youtube.com/watch?v=7BzYcyr8qjw
Досліди з водою https://www.youtube.com/watch?v=v9q2VfYePb
Пропонуємо Вам разом з дітками переглянути відеоматеріали про безпеку
«Урок обережності» (Уроки тітоньки Сови) за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=jmDibng_Iq0
«Урок обережності» (Уроки тітоньки Сови) за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=jmDibng_Iq0
Взаємодія з батьками. Порада: після використання дітьми
гажетів потрібно «повернути дитину в її тіло». Щоразу як дитина
занурилася в онлайн-діяльність, в екранний час, її звідти треба «повернути в
тіло». Для цього є веселі вправи, наприклад обім’яти дитину по контуру тіла,
або ж вправа «вибити пил з подушки» — поплескати тіло дитини, наче це подушка, яку треба почистити. Можна
разом поприсідати і пострибати.
Тема тижня : «Світ у якому живеш»
Понеділок 27.04.2020
Пропонуємо Вам цікаві завдання на сьогодні:
Руханка: «Хто, хто спить» за посиланням
Дидактична гра: «З якого дерева листочок?» за посиланням
Взаємодія з батьками.
Подивіться з дитиною мультфільм
"Кривенька качечка". https://www.youtube.com/watch?
Вівторок 28.04.2020
Пропонуємо Вам цікаві завдання на сьогодні:
Відгадай загадки "Весняні квіти" за посиланням:
Розвиваюче відео "Свійські стварини"
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі(логіко математичний розвиток)
"Магазин іграшок" (логіко-математичний розвиток)
Повторіть цифри, порівняйте групи предметів в межах 5, повторіть геометричні фігури.
"Магазин іграшок" (логіко-математичний розвиток)
Повторіть цифри, порівняйте групи предметів в межах 5, повторіть геометричні фігури.
Образотворча майстерня — аплікація "Квітка з паперу"
Дидактична гра: «Вірю не вірю?» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=r5k-lGA3iz8=r5k-lGA3iz8
Взаємодія з батьками.
Консультація для батьків «Граємо всюди»
Ігри – один із засобів виховання і навчання дітей дошкільного віку. Гра для дошкільників – засіб пізнання навколишнього. У грі дитина розвивається фізично, у неї виховується кмітливість, працьовитість, ініціатива. З допомогою ігор вихователь здійснює сенсорне вихованнядітей, розвиває пізнавальні процеси (допитливість, розуміння взаємозв’язку найпростіших явищ тощо). Він використовує гру як засіб розвитку мислення, мови, уяви, пам’яті, розширення і закріплення уявлень про навколишнє життя. Враховуючи, що гра є провідною
діяльністю дітей дошкільного віку, то в дитячому садку гру можна використовувати в освітній діяльності, в ході режимних моментів, всамостійній діяльності дітей. А як використовувати ігри в домашніх
умовах?
«Ігри на кухні»
Використовуючи гру, при організації повсякденних домашніх справ, можна навчити малюка багато чого корисного і цікавого. Наприклад, при приготуванні обіду можна на кухні пограти з
дитиною в такі ігри:
Завдання на розвиток дрібної моторики:
- розсортувати білу і червону квасолю;
- викласти з квасолі яку-небудь фігуру, цифру, букву, слово...;
- в мішечок покласти крупу (рис/гречка/горох) і дрібні іграшки з кіндер-сюрпризу. Вгадати на дотик знайдений в мішечку предмет;
- порахувати скільки столових (чайних) ложок рису увійде в чашку,
- банку...
Дитина дуже рада хвилинам, подарованим їй батьками в грі. Спілкування в грі не буває безплідно для малюка. Чим більше випадає дорогих хвилин у товаристві близьких йому людей, тим більше взаємини, загальних інтересів, любові між ними в подальшому.
Фантазуйте і грайте на здоров’я!
Середа 29.04.2020р
Пропонуємо Вам цікаві завдання на сьогодні:
Розвиваюче відео "Дикі тварини. Тварини та їх дитинчата" https://www.youtube.com/watch?v=UdQzehTYBFU
Дидактична гра: «Дика чи свійська тварина?» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=_T-8fQCtzk4
Дитина в природному довкіллі
Згадайте з дітьми явищами природ https://www.youtube.com/watch?v=8HCBokBu7i8
Дидактична гра: «Впізнай по звуку?» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=dywBgjg4J6
Ви знаєте як утворюється веселка? Тоді послухайте....
https://www.youtube.com/watch?v=RmzbSYKsk1k
Які ви запам’ятали явища природи?
Музичний калейдоскоп:
Музична казка « Ріпка»
https://www.youtube.com/watch?v=An_saaTmRNc&t=26s
Дидактична гра: «Дика чи свійська тварина?» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=_T-8fQCtzk4
Дитина в природному довкіллі
Згадайте з дітьми явищами природ https://www.youtube.com/watch?v=8HCBokBu7i8
Дидактична гра: «Впізнай по звуку?» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=dywBgjg4J6
Ви знаєте як утворюється веселка? Тоді послухайте....
https://www.youtube.com/watch?v=RmzbSYKsk1k
Які ви запам’ятали явища природи?
Музичний калейдоскоп:
Музична казка « Ріпка»
https://www.youtube.com/watch?v=An_saaTmRNc&t=26s
Взаємодія з батьками. Ознайтомтеся
Четвер 30.04.2020р.
Пропонуємо Вам цікаві завдання на сьогодні:
Цікава розповідь для малят "Рослини навесні" за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=eA236QvoT8MT8M
Цікаве відео "Як ростуть рослини"
https://www.youtube.com/watch?v=kR6DqaaDs9U
https://www.youtube.com/watch?v=eA236QvoT8MT8M
Цікаве відео "Як ростуть рослини"
https://www.youtube.com/watch?v=kR6DqaaDs9U
Мовлення дитини
1. "З чого зроблений предмет?". Стіл зроблений з дерева. Він який? Дерев'яний. М'яч зроблений з гуми. Який м'яч? Гумовий м'яч.
2. "Скажи навпаки". Завдання допомагає закріпити у словнику дітей протилежних ознак предметів або слів-антонімів. Можна також пограти у цю гру з м'ячем: дорослий, кидаючи м'яч дитині, говорить одне слово, а дитина, коли зловить м'яч, називає інше — з протилежним значенням. Наприклад, широкий - вузький, холодний - гарячий, яскравий - тьмяний, чистий - брудний тощо.
3. "Розповідання казки за мнемотаблицею". Продемонструйте дитині картинку і попросіть розповісти казку за сюжетом картинок. Якщо дитині важко дається завдання - можна допомогти запитаннями.
Образотворча майстерня. Малювання "Ялинка, Береза, Яблуня"
Дидактична гра: «Впізнай чий голос?» за посиланням:
Доброго дня. Мене звати Наталя Гуркіна. Я авторка казки "Як Промінчик будив землю". Підпишіть, будь ласка, мою казку.
ВідповістиВидалитиhttps://natalyagurkina.ucoz.ua/publ/kazki_na_ukrainskij_movi/4-1-0-26