Дистанційна підтримка освітнього процесу в умовах карантину
Доброго дня! Пропонуємо Вам добірку цікавих матеріалів та завдань за темою птахи, які
допоможуть провести час весело і з користю!
Дидактична гра: «Впізнай спів пташок» за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=xb0y6A5kgzU
Дидактична гра «З якого дерева листочок?»
Мовлення дитини «ПТАХИ
НАШОГО КРАЮ»
Пропонуємо завдання на розвиток молення:
1. Запитання
Які бувають птахи? (дикі,
домашні)
Яких ви знаєте пташок?
(Відповідь дитини)
Хто більший – ворона чи
горобець? (Ворона більша за горобця)
Для чого пташці потрібен
хвіст? (щоб рулювати під час польоту, та допомогає приземлятися)
Чим схожі між собою пташки?
(Голова, очі, дзьоб, тулуб, крала, хвіст).
2. Пограйте з дитиною в гру «Один
– багато».
- Горобець (багато кого?) –
горобців;
- Ворона (багато кого?) – ворон;
- Голуб (багато кого?) –
голубів;
- Шпак (багато кого?) – шпаків;
- Ластівка (багато кого?) –
ластівок.
3. Пограйте з дитиною в мовну гру
«Назви пташку лагідно ».
Наприклад: ластівка –
ластівочка, горобець – горобчик, шпак-шпачок.
4. Запропонуйте дитині пограти в
гру «Закінчи речення».
Усі пташенята виводяться з ….
(яєць).
Кожна пташка і пташенята має
…(дзьоб, крила, хвіст).
У дорослих пташок – пір`я, а у пташенят - …(пух).
Дикі птахи виводять своїх дитинчат у
споруджених ними …(гніздах).
5. У гостях у тітоньки сови «Познайомся з птахами »
https://www.youtube.com/watch?v=YESyRqtjb3o&t=61s
Яких ви запамятали птахів?
5. "Розповідання казки за мнемотаблицею". Продемонструйте
дитині картинку і попросіть розповісти казку за сюжетом картинок. Якщо дитині
важко дається завдання - можна допомогти запитаннями.
Дидактична гра: «Порівняй за висотою» на логіко-математичний розвиток за посиланням:
Взаємодія
з батьками. Ознайтомтеся
Немає коментарів:
Дописати коментар